Träffa Aspii

Åker in till stan och träffar min snygga danska vän Aspi.
Har inte sett henne på månader.
Hoppas att det inte blir regn. X (håller tummarna)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/189300_490204362697_548707697_5748924_3865903_n.jpg

Kvällen ska sen spenderas med mannen i mitt liv, Aspe, och ett gäng sköna människor.
Får se vad vi hittar på då det inte är bestämt än. Ekonomin är dock begränsad så det blir inte värsta
röj kvällen ialla fall, haha.

I morgon är det invigning av Thevoicestreetdanceschool som gäller.
Hade hoppats att jag skulle ha fått en leverans idag men då kommer den nästa vecka.
Har nämligen beställt ett par röda skor från nelly´s rea som skulle passa in på temat.

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/427718-0056?$Product_img$
nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0