Idag

Idag blev jag och Kalle av med våran stavgångs-oskuld. Ingen vacker syn, haha.
Tyvärr (läs tack och lov) finns ingen bild på detta. (hoppas vi)
Kalle skämdes och tyckte vi lika gärna kunde gå med i PRO, men tyckte ändå efteråt att dagen
aktivitet fick godkänt.

Jag blev faktiskt förvånad över hur bra träning det var och man aktiverade liksom muskler man annars inte använder när man går. Dock mest i rygg/armar.

Jag hade egentligen velat se Chris Medina (as lessen chey, hallå?) i Kungsan idag, men Kalle ville hellre ha myskväll.
Som den toffel-flickvännen jag är, så stannar vi istället hemma och gör hemmagjord pizza.
Men känner att vädret inte ska isolera mig då det faktiskt är helg, men vi får se vad kvällen erbjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0