Alla hjärtans dag

http://jojosofia.blogg.se/images/2009/3802_2008-0144_29218808.jpgKänner mig sjukt duktig.
Har städat sen jag kom hem idag, bytt lakan i sängen till sprillans nya.
Köpt lite saker och så, men kan inte skriva vad ifall Baby K läser detta.

Ikväll är det träning. Borde inte alla hjärtans dag vara en högtid då man får ledigt?
Är man singel kan man umgås med sina bästa vänner eller familj eller helt enkelt ta en dag till att visa uppskattning
till sig själv. Det gjorde jag idag, köpte en ny BUS från Garnier, den 3e i rad, haha. Men sjukt värt.
Har man partner kan man få pussa på och bry sig om den hela dagen?

Och buu till alla som säger att alla hjärtans dag är ett jippo för att tjäna pengar. Vad fan är kanelbullensdag och våffeldagen då? Halloween? Julafton? (!!!!)
Men hallå? Och? We like it.



Kommentarer
Postat av: Viktoria

2011-02-14 @ 14:32:48
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0