Sova snart



Sover utan min baby K i natt. Ush. Hatar att sova själv.
Tur att jag är så jävla trött så att jag lär däcka på momangen.

Efter tolvslaget ska jag boka tid hos vårcentralen (min vårdcentral har något jävla sjukt bokningssystem så man kan bara boka samma dag. Idioti.), ringa ett samtal till Kalle som är på kryssning (håller tummarna för att han är någorlunda nykter) och sen sova.

En stor puss till alla människor där ute som på något vis är en del av mitt liv.
Ni lär mig, förbättrar mig som människa och bringar glädje. Ni äger.


Kommentarer
Postat av: Katarina

2011-02-17 @ 11:42:09
Postat av: Katarina

2011-02-17 @ 13:12:41
Postat av: Sandra

2011-02-17 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0