Urinvägsinfektion

Tror jag fått urinvägsinfektion igen, gaaah. Orkar inte.

Livet är emot mig.
Jag får aldrig vara frisk.
I går under träningen fick jag sådan extrem huvudvärk att tårarna bara sprutade. Har aldrig någonsin i mitt liv
haft sådan huvudvärk, ever. Migrän typ. Höll på att kräkas för att jag hade så ont.
Har varit snorig ett tag men lärt mig leva med det mer eller mindre.

Och vad händer idag när jag går upp och kissar?
Jo, det gör fett ont och jag misstänker att jag fått urinvägsinfektion igen. Hade ju det för inte så länge sen
och då är man ju extra känslig för att få det igen
. Great. Verkligen.


Jag måste ha varit en hemsk människa i mitt förra liv alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0