Henrik Fexeus- bloggeventet!

Igår var jag och Kalle på bloggeventet för Henrik Fexeus.
Vi var inbjudna 2 timmar innan föreställningen för kort info, mingel, goodiebag vin och chicken wrap.
Var några bloggare jag kände igen som Citty från finest, Kelly, Jaqueline Perez och sen var även Magdalena Graaf och Angela Monroe inbjudna. De flesta männen på plats hade sin pojkvän hemma, så Kalle kände sig lite, ah, haha, lustig till mods.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180754_10150093746464067_667149066_6231496_2255957_n.jpg
Hahaha, helt klart failad bild. Men ah. Shit the same.  Fotot lånat från Skuggeco.

Föreställningen var i alla fall helt klart värd, trots att jag egentligen gick främst för Kalles skull.
Tyckte den var skit intressant. Stort minus att man inte kan köpa popcorn på teater också. Vin finns, men inte popcorn? Hm..?
Tycker i alla fall att showen är något alla borde se.
Pappa frågade mig vad den handlade om... Men det går liksom inte att förklara.

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/181983_10150093312389067_667149066_6225588_7170946_n.jpg
Fick en goodiebag också. Marabou Polka, Ballerina Kladdkaka 2pack, kosttilskott, Henriks bok "Alla får ligga" och någon tidning och annat typ. Åt upp chokladkakorna under showen så att nu är det främst kosttilskottet som känns intressant.

Visste ni att jag äter ganska många kosttilskott och sådant?
Omega 3 i två versioner.
Multivitaminer i två versioner.
Aloevera flytande.
Någon ört, jag inte kommer i håg nu.
BIO Caroteen.

och på detta tar jag även astma medicin och p-piller.

Aspe i mitt lag kan inte ens ta en alvedon vid smärta, för att "tabletter är inte bra" (läs med dansk brytning).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0