Sämst

Sämst.
Mår typ sämre idag än igår. Känns som jag ska spy då och då typ. Orkar inte.
Plockade ur diskmaskinen och vad tror ni händer? Jag tappar glaset jag har i ena handen på ett annat glas jag har i den andra handen så att det går sönder, rakt i min handflata.
Så har små söta blodsår i händerna. Gulligt. Precis vad jag behövde.
Bakade lite äppel+hallonpaj med vaniljsås. Blev as maffigt så känner inte att jag behöver äta på en vecka typ. Haha.

Kalle kom nyss hit också.
Mycket tidigare än han brukar. Glaad chey.
Massor av folk har frågat om utgång. Men jag orkar inte, orkar faktiskt inte ens lämna hemmet idag.
Ska ägna helgen åt stillsamma saker och en gång för alla bli frisk. Ev ta en promenad i morgon om vädret och hälsan vill. Har fått regelbudna kvälvningar i flera dagar. Vad sjutton kan det vara?



Updateringen är alltid lite sämre på helgerna, ni stammisar vet det.
Kärlek till alla er i alla fall.

Och Sandra som i en kommentar föreslog att det kanske var klamydia jag fått.
Jag testade mig för könssjukdomar för mindre än ett halvår sen och har inte bytt partner sen dess, så det känns ganska osannolikt. Men får jag urinvägsinfektion igen ska jag helt klart kolla upp saken igen.

Kommentarer
Postat av: Katarina

2011-02-18 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0