FML

Gick upp sent och skippade frukosten.
Duschade och hann inte med lunch innan jag skulle vara i ishallen.
Åt 2 dubbelmackor och 2 bananer istället.

Nu är kl snart 19 på kvällen och jag skulle ha ätit middag hos Kalle, men ingen i hans familj svarar när jag hör av mig.
Så när jag kommer hem och pappa står och lagar fläskpannkaka så har han inte räknat med mig, och därför kommer maten inte räcka till mig.

Det är stunderna som dessa som man bara vill lägga sig ned och dö för att man är så hungrig.
(Ni behöver inte dra några mysiga perspektiv med assosiationer till Afrika tack.) FML.


Kunde även fått skjuts till Kalle men då han inte svarar kan jag inte åka dit, eftersom att jag inte vet om någon är hemma, och annars är utelåst. Istället får jag gå i 20 min i minusgrader när människan behagar höra av sig. FML.

Fram tills han hör av sig ska jag jobba med att sortera upp filer på en extern hårddisk och förbereda en redovisning i Historia. Fuck My Life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0