Industrial piercing

Efter förra gången:                                                              Idag:

Piercade örat i slutet av december och idag tog jag mig tid, i sällskap av Kooskii att gå och byta den mot en riktig stav. Snubben där var allt annat än försiktig och det gjorde AS ont att byta, trots at jag utan problem kunde sova på örat igår utan någon smärta.
Som ni ser är jag skit röd om örat, fotot togs 5 min efter bytet. Dock var det ju aningen värre förra gången, hahaha.

Har ju sen tidigare 2 piercings i naveln.


Kan bara säga att jag personligen tyckte örat gjorde mest ont av alla.
Övre i naveln kändes knappt, nedre var lite värre men örat var helt klart värst, haha.

Att pierca sig är lite som folk beskriver att det är att tatuera sig, man blir beroende och vill bara ha fler.
Dock tänker jag aldrig ta en i ansiktet, om inte möjligtvis tungan, men ingen "synlig" liksom.
Min pappa tycker den är örat är ful och konstig.

Därför tänker jag vid senare tillfälle visa er fula och konstiga piercings!



Kommentarer
Postat av: Yuki Yoursic

2011-01-18 @ 00:52:32
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0