Mitt 2010- Januari/Februari


-Jag var med i en marknadsundersökning, på St:eriksplan, på engelska, om bloggar och internet användning.
Hahaha.

-Jag blev 18 och hade mitt första krogen besök. Såhär såg jag ut då.


-Jag hade fått en systemkamera i julklapp en månad innan och fotade mig själv, MASSOR. Förövrigt något jag gjorde hela året, haha.


-Kostaterade att jag hade rätt många läppglans redan då..


-Besökte en moské med Izabelle, samt ett buddist center.


-Vi hade lagfest med dam2.


-Jag intervjuade Gustaf Skarsgård.


- Dansade nätterna långa med min fru.


-Men var även ute med den här fantastiska människan.



- Jag spontanfotade Jessica i en entré på strandvägen, haha.(oredigerat foto)


-Handlade denna numera välanvända fake-päls jacka.



-Införskaffade dessa skor som brukades flitigt många utgångar, fram tills att jag träffade Kalle, som blir kortare än mig, en bra bit, om jag använder höga skor.. Killen är dock längre än mig utan.


- Januari var jag även rikast under hela förra året, bortsett efter sommarjobben.
Dels för att jag hade pengar kvar sen julafton, dels för attt jag fyllde år och fick pengar igen, men även en marknadsundersökning som klirrade in 700:- bara sådär för typ 2 timmar.

Kommentarer
Postat av: tilda

2011-01-06 @ 23:18:20
URL: http://milltan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0