Sjukt nyår, sjuk dag idag

Haha, sjukt många som besökt min blogg, och jag har inte ens bloggat.
Nåväl.

Sjukt nyår också.

Sjuk dag idag.


Vaknade just efter att ha sovit i 4 timmar efter en fet matkoma.
Jag och kalle åt ingen lunch så vi höll på att svälta så Kalle betalade 6 rätter från thairestaurangen (gaaleeet) och jag åt både sushi, friterade kyckling och nudlar. Är fortfarande mätt liksom.

Igår var jag tillsammans med Kalle och hans 3 killpolare.
Det finns både sina för och nackdelar med att vara ensam tjej med massa grabbar men kvällen var hahah, sjuk.
Kalle och jag sov på världens minsta madrass i natt i ett rum med killen som blev mest full, vilket resulterade i rätt dålig sömn faktiskt.


Berättar mer om ni undrar. Annars ska vi försöka vakna upp lite så vi kan sova i natt också.


Lite lagom stillsam låt helt perfekt för en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0