Vad jag haft för mig senaste dagarna

Har som ni kanske vet jobbat galet mycket senaste dagarna.
Därför har bloggen fått lida, en hel del.

Har sänt live samt spelat in matcher under Sweden Hockey Championships.
Jag var både produktionsansvarig, projektledare och kontaktperson liksom. Ett jävla jobb med andra ord.
Våra sändningar av matcherna har i skrivande stund närmare 8 400 views på bambuser. Helt sjukt tycker jag.
Har gått upp mellan 06-06:30 tors-lör och jobbat till sent i på natten med att få allt att fungera. Pararellt med detta har jag haft urinvägsinfektion som nu börjar avta.

Åkte till akuten i Huddinge i onsdagskväll för att få medicin.
Jag: Hej, jag har med största sannolikhet urinvägsinfektion och vill ha medicin för det.
Tjejen i receptionen: Aha, okej. Har du med dig urin?
Jag: ??

HAHAHA. "Jo men jag brukar spara lite kiss i en burk i fickan utifall att". Eller?
Brukar folk på riktigt ha med sig sitt kiss när de åker till sjukhuset? I nödfall liksom?


Efter sändningarna kom min älskade pojkvän som varit sjuk och gjorde mig sällskap hem.

Söndagen gick åt till att åka till min moster o hennes man som för en månad sen fick sitt första barn, min 3e kusin någonsin. Tog massvis med foton på lillen som jag ska försöka lägga upp vid tillfälle. Kalle följde med också sen somna vi i bilen på vägen hem. Avslutade sen kvällen med tända ljus, lugn musik och helkroppsmassage. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0