Säg till om ni orkade läsa allt, hööh.

01. Fullständigt namn: Pass.

02. Ålder: 19
03. Vart bor du: Söder om city.
04. Bor tillsammans med: Familj och Kalle typ.
05. Husdjur: min bror. Räknas fiskar?
06. Färg på ditt hus: Pass.

07. När är du född: 1992

08. Klass: Hög klass, hahaha.
09. Vilket år tar du studenten: 2011.

10. Något jobb: Ja.
11. När gick du upp i morse: 11 någonting.
12. När ska du sova: Inom en halvtimme.
13. Duschat idag: Nej, haha.
14. Kramat någon idag: Ja-

15. Pussat någon idag: Ja.
16. Vad har du ätit idag: Sushi till både lunch och middag och sen fika.
17. Dagens klädsel: Harem och linne.
18. Dagens smink: Lite maskara på kvällen.

19. Dagens sötnos: Min älskling.

20. Dagens roligaste: När jag råkade slå Kalle i ansiktet med en cola flaska när jag skulle intervjua honom om hans "Kalle-krist-syndrom", hahahaha.

21. Har du många vänner: Både ja och nej.

22. Hur många har du kysst: I år, bara Kalle. Även om jag pussat på barnen på dagis.
23. Vem kramade du senast: Kalle.

24. Vem saknar du: Koski.

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen så vitt jag vet.
27. Har du pojk-/flickvän: Ja.
28. Vem pratade du med i telefon senast: Kalle. Innan dess Anthony.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Kalle: "Ringa?".


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Mig själv? Haha.

42. Personen du pussade: Kalle.

43. Gången du spydde: Oj, när jag var magsjuk i vintras.

44. Gången du grät: Idag, när jag skrattade.

45. Pizzan du åt: Calzone.

46. Gången du var i Göteborg: Årskiftet 2008/2009.

47. Gången du var i Stockholm: Bor inom 08 området men i city var typ i onsdags.
48.
Gången du duschade: Igår kväll.
49. Gången du sov: I morse.
50. Personen som såg dig gråta: Kalle.

51. Svart eller vitt: Vitt.. och svart.
52. Hund eller katt: Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Båda.

54. Tvspel eller datorspel: inget dera.
55. Singel eller upptagen: Skulle bli konstigt om jag skrev singel här.
56. Pussas eller kramas: Båda samtidigt?
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Hahahahaha. Facebook.
58. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Inget dera.
60. Har du svart hår eller blondt: Blondt, men haha, vadå finns inga andra alternativ som brunt/rött etc? Haha.

61. Har du blåa ögon eller bruna: Samma här, vad hände med typ gröna/gula? Jag har blå/gröna.

62. Choklad eller lakrits: Choklad.

63. Göteborg eller Stockholm: Båda.
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger, men vänsterhänt är sexigt.
65. Coca cola eller fanta: COLA.
66. Pizza eller kebab: Båda.
67. Randigt eller prickigt: Randigt.
68. Älska eller älskas: Älskas, men helst båda.
69. Leva eller dö: WTF? Man gör båda.

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Går att räkna på fingrarna.

71. Personer du hatar: Går också att räkna på fingrarna.
72. Pojk-/flickvänner du haft: 2 seriösa. Emil 1,5 år. Och nu Kalle, hittils 1 år och 2 månader.
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Massor.

74. Glassar du ätit på en dag: Kanske 8?
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Peace and love.

76. Gånger du haft minnesluckor: Aldrig?
77. Gånger du varit hög: Aldrig.

78. Personer du saknar just nu: Kanske 3-4.
79. Gånger ditt hjärta brustit: En gång, rejält.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Kalle.
81. Träffade du senast: Räknas de man träffar i hemmet? Pappa.

82. Sjöng du senast för: Anthony, ja må han leva.
83. Hade du senast en msn-konversation med: Msn har jag inte använt sen början av 2010 typ..
84. Spelade du tvspel med senast: Kalle.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Kalle, eller Jenny kanske, hahaaha. ;)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Norges terrorist Anders.

87. Förtjänar att dö: Norges terrorist Anders.

88. Är söt: hundvalpen jag klappade i Tullinge C idag. :D
89. Vill du sova jämte inatt: Kalle.

 

VAD:
90. Gör dig glad: bra beslut, lön, sömn, god mat, trevligt sällskap och kärlek.

91. Gör dig ledsen: Oj, mycket.

92. Vill du helst göra nu: Sova.
93. Önskar du att du slapp göra: Ta tag i problem med en blogg.

94. Vill du ha nu: en till sommar.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Körkort.

96. Längtar du till: Till jag vet vad jag vill här i livet.

97. Tycker du om dina betyg: Ja, helt ok.
98. Ångrar du i ditt liv: Beslut som kunde gjorts annorlunda.


99. Är det bästa som hänt dig: Att det tog slut med mitt ex.
- Jag fick lära mig ta mig ur en för mig då enorm motgång.
- Jag tränade så mycket så jag klev upp en division.
- Jag fick leva singelivet och hade så jävla roligt.
- Jag hade tid att träffa olika människor.
- Jag sparade massor av tid.
- Jag mognade.
- Jag grät inte på ett halvår efter det.
- Jag fick chansen att träffa någon som passade mig bättre.

100. Hur mycket är klockan: 23:29.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0