Träffa min koskichey

Längtar gaalet nu till min lille friggebod är klar.
Älskar att bo själv, även om disken är feeet.
.. Men eftersom att hälften är min brors är motivationen att ta tag i den sjukt låg.
Annars brukar jag aldrig lämna disk framme när jag går och lägger mig när jag bort själv..

Nåväl.

Ska åka till Södertälje och träffa min Koskichey.
Hon har varit borta på sportscamp och I´ve missed her. Bra engelska där.

Ur gullig bild på oss tagen hemma hos mig när vi tog studenten. BRA dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0