Träning och jobb

Lång arbetsdag på över 9 timmar. Ush, hade grov huvuvärk redan vid 12.
Men nu är jag äntligen hemma igen.
Var på min rast och lämnade min timrapport för maj så förhoppningsvis får jag en liten lön nu på torsdag.
Hann ju jobba två heldagar innan studenten. Bra flyt.

Tänkte boka ett pass på gymmet, som då visade sig vara fullbokat. Oskönt oflyt.
Har dessutom proppat fibrer nu när jag kom hem. Gaah. Det är typ sämst, ät aldrig fibrer precis innan träningspass.

Ska låta huvudvärken avta då jag nu tagit två värktabletter, sen ska jag ut och springa för glatta livet.
Inte jätte sugen men det är dags nu.

Ska fjällvandra nästa vecka också, så måste träna lite inför det också, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0