Vad hände?


Jag brukar sällan kolla hur min statistik  här på bloggen, dels för att jag vet att räknaren inte stämmer,
dels för att jag till skillnad från många bloggare inte  bryr mig så mycket om den men främst för att det inte spelar så stor roll om det är få eller många som läser.


Hursom brukar det vara ett ganska stadigt flöde på strax under 100st om dagen som läser, men såg nyss att det var det dubbla i förrgår. Hur kommer det sig?
Någon som vill förklara? Det var ju till och med fredag och på fredag brukar ju folk ha annat för sig, eller?

Kommenterar nästan inga bloggar alls, så det kan inte bero på det heller.
Sjukt, men trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0