Dålig dag

Dålig dag.
Hade tänkt göra ett kontouttdrag för att se om pengarna skolan skulle ersätta mig med hade kommit in, men lyckades inte hitta bankomatkortet. Tog aldrig med mig det när jag var ute i helgen, då det ändå inte fanns någon värd summa på det men idag var det spårlöst borta. PANIK.
Skolan hävdade även att de hade betalat ut summan, vilket dem inte hade, så jag fick damp, då det rör sig om 2 hela studiebidrag.

Slutade med att jag åkte till banken, fixade nytt internet inloggningskort, spärrade kortet och bad om kontoutdrag för en månad. Där det tydligt syntes att det inte kommit in några pengar.
Tydligen hade någon kommunkärring inte skickat i väg ordentligt, så jag och 8 st till hade inte fått våra pengar.
Men jag var den enda som hade hört av mig, och hade jag inte gjort det hade skolan aldrig märkt av det. Bra TG.
Pengarna ska nu vara inne senast onsdag i alla fall... MEN.. Jag kommer ändå inte åt dem då mitt nya bankomatkort kommer först på fredag. Hahaha.

Mitt liv är ett skämt alltså.

http://www.handelsbanken.se/shb/inet/icentsv.nsf/vlookuppics/a_konton_&_kort_z_lasbart_bankkort_19x190.jpg/$file/lasbart_bankkort_19x190.jpg
Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0