Första ordentliga skoldagen sen innan höstlovet

Idag fick alla eleverna i 3an sin studentmössa. - eller nej förlåt. ALLA elever utom MP08R där jag går.
Och en halv annan klass typ. Vi kan behöva vänta i upp till två veckor till på våran leverans. KUL.
Fan ta abc-gruppen.


I övrigt fick vi semlor i dag i skolan. Gilla.
Vi fick nacho chips till ris och köttfärs till lunch. Trevligt.  Bara det att finskaSverigeskolanBarnen som äter i vår matsal åt upp dem innan alla hann få.


Något annat trevligt är att jag ska sälja 3 studentbiljetter ala 120:-
styck. = 360:-
Samt praktikperiod med ersättning för 15 veckor och någon sjukdomsvecka etc. = ca 2000:-
Bör inom en snar framtid få betalt för livesändandet i januari också. = ca 2200:-

Med en normal inkomst på 1050:- i månaden där 250:- går via autogiro till ett sparkonto innebär detta förmögenheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0