Ska bli blond igen







Folk får säga vad de vill, jag trivs bäst som blond.
Färgade ju håret mörkt i augusti för att bespara det lite behandling. Har ju färgat det blondt en gång i månaden i typ 2 år så det började bli tunt och slitet. Nu har jag x antal cm utväxt i min naturliga hårfärg men håret är lent igen.
Något det inte var när det var som mest slitet.

Om någon frisör utbildad läser detta får ni gärna kommentera hur jag ska gå till väga för att bespara håret så mycket som möjligt för att uppnå färgern på sista fotot.
I dagsläget har jag denna hårfärg.

Kommentarer
Postat av: Andrea

2011-03-09 @ 12:48:57
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0