Skön träning och många blåmärken nu

Dagens träning var skön som fan och jag tyckte den flöt på ovanligt bra för min egen del.
Varje träning har varit ångestfylld och jag har bara känt mig dålig på sistone, men i dag kändes det faktiskt bra i kroppen.
S k ö n t.

I morgon är det studentskiva+middag och jag säger bara Taggaaaaa!
Ska bli hur kul som helst, men jag tänker köra nyktert då jag har träning dagen efter samt skola.
Tror i alla fall att jag sover hos Kallis bästa kompis på Odenplan då jag inte vill åka nattbussen själv hem.


Ett stort tack också till Linnea Hedin,
som efter två skott på mina ben idag bidrog till ytterligare en svullnad och blåmärke på min kropp. Haha.
Det är helt sinnes, jag har just nu 5 (!!) blåmärken på min kropp. Såg att läraren tittade på min handled (där jag har 2 märken) och frågade sedan hur jag mådde. Han tror säker jag blir slagen hemma eller något, haha, fett synd.


Aouch! :(

Kommentarer
Postat av: heddan

2011-03-17 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0