Svar på kommentar



Svar:
Det innebär att jag skulle ha skrivit in din mailadress så hade spotlife skickat ut invites till dig.
Dock hade dem endast dena funktion fram till onsdag morgon innan de bombade igen bloggverket för nya.

Om det kommer fler tillfällen fram över lovar jag att säga till!

Annars innebär det som mest att man har en wordpress blogg
. Så är man van vid blogg.se och andra sidor med ganska fria stilmallar/kodmallar så känner man sig ganska begränsad. Men vill man bara ha en simpel blogg där man skriver och lägger in bilder och inte vill bry sig så mycket om layouten så är det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0