Baby


Vad heter ni?
Kallifer.
Hur träffades ni? På rixfm-festival 2010. Haha.
Hur länge har ni varit tillsammans? snart 1 år.
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Nej.
Har ni barn? Inte än.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj, minns inte..
Vem är äldst? Jag, 41 dagar.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Kallis.
Håller ni i handen på stan? Ja, men inte alltid.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.
Vad har ni gemensamt? Allt möjligt. Åsikter, tankar, humor och värderingar.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja.
Har ni någon speciell låt? Ja.
Har ni stora framtidsplaner? Ja.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.


Lista lånad av Mimmi., men kortade av den en aning.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

2011-03-17 @ 22:53:59
URL: http://mimzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0