SM slutspel

Har ägnat förmiddagen åt att söka vartenda sommarjobb på arbetsförmedlingen som passar den erfarenheten jag har.
Håll tummarna för mig.



Tänkte förklara kort om helgen, ifall uppdateringen blir bajs.

Idag:
- Åker jag först till Barkaby Outlet med pappa och bror.
- Sen åker jag till ishallen och gymmar en halvtimme till en timme.
- Äter middag med laget och sen åker vi iväg till Norrköping.

Imorgon:

- Spelas SM-semin. Då jag inte ska få spela ska jag heja sönder som en tok på läktaren och försöka
föreeviga händelsen åt de i laget som spelar.

Söndag:
- Spelas SM-finalen, kl 15:30 som FÖRHOPPNINGSVIS vi  (Segeltorp) spelar mot något lag.
Sänds på svt24 enligt de uppgifter jag fått höra.
Håller tummarna för att vi är i final och då även tar guld.
Ev. firar laget med en utgång efter finalen.

http://bandyportfoljen.blogg.se/images/2009/guldhjlm-metallisering_61138108.jpg
bildkälla.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0