Idag

Dålig uppdatering SORRY.
Har haft mycket för mig. Tex njuta av att ha en underbar pojkvän, gulliga vänner och allt livet har att erbjuda.
Senaste tiden har även varit lite av en "ta arslet ur vagnen" period för mig.
Jag har fixat min internetbank, öppnat sparkonto, lagt undan pengar, skaffat medlemskort på apoteket (haha!) och ICA och näst på tur är ett gymkort. Som grädde på moset köpte jag andelar i en fond för ca 300:- för en stund sen.
Vuxenpoäng eller ? Haha.
Om det är någon som är väldigt hajp på aktier kan den få höra av sig också.




Idag i skolan har jag marknadsfört vår artistcasting som jag och Kröger ska ha i morgon.
Alla tjejer på Tumbagymnasium som vill sjunga en låt under Vårrullen filmfestival är välkomna i morgon kl 12-13:30 i Musiksalen!
Jag ropade ut i högtalarna 2 ggr och en bild rullar på alla TV´s i skolan + att vi satte upp en massa affisher.


Nu resten av dagen/kvällen ska jag göra följande:
- Plocka ur diskmaskinen.
- Åka till ishallen och hämta alla mina grejer.
- Försöka hinna träna lite.
- Ev. städa rummet om jag hinner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0