Arbete i sommar- check!

Känner att jag har ett skönt flyt.
Kommer troligtvis ha 3 arbeten i sommar, dock ett problem.. SAMTIDIGT.
Tror det kommer lösa sig då samtliga tre är väldigt flexibla.

Men det är GODA nyheter då det innebär följande:
- Erfarenhet som försäljare.
- Inkomst.
- Ytterligare saker att fylla cv:t med.
- Nya kontakter.
- Nya kunskaper.
- Utbildning.

Med andra ord, nöjd chey.

Känns obeskrivligt bra att veta att jag tagit tag i det här för länge sen och medan
andra går och oroar sig för sin framtid så är min ganska klar, i alla fall närmsta månaderna.


Ett problem är dock vart jag ska få in intensivkursen för körkort..
hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0