Bikinistorlek

http://www.stylebytyra.se/bilder/artiklar/BK10B.jpghttp://www.stylebytyra.se/bilder/artiklar/BK11.jpg
Har hittat en bikinimodell jag tycker är as fin.
Bara ett problem, jag har inte samma storlek på brösten som rumpan.
De säljer bikinisarna i 36, 38, 40, 42, 44 etc.

Och hur vanligt är det egentligen att man har samma size både upptill och nedtill?
Det kan väl inte vara så himla vanligt?

Bikinin kostar 300:- som ett set, och eftersom att jag inte kommer vilja/kunna ha underdelen
är det ju fett ovärt att lägga så mycket pengar på en bikiniöverdel strax innan studenten när det finns bikiniöverdelar på H&M för 50:-. Men hade verkligen velat ha den lagom till Rhodos..

Mailade dem och det går inte att köpa dem var för sig.
åååååhhh. Irriterande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0