Brist på annat..

Jag har insett att min senaste kyss… Var en hastig innan Kalle åkte i väg i morse.

Jag lyssnar på… Något ljud från köket.

Jag mår bäst när jag… Har flyt.

Stockholms bästa stadsdel är… Djurgården.

http://i717.photobucket.com/albums/ww178/Boscorelli_bucket/vasa.jpg

Den bästa krogen heter… Oj. Haha. Min favorit la ned förra sommaren och har inte hittat någon ny sen dess..

Jag pratar… inte just nu.

Jag älskar/tycker om… Kalle, sommaren, osv.

Min bästa vän(ner) är… För sällan anträffbara.

Min första "riktiga" kyss… Var med en kompis kusin.

Jag avskyr när folk… Tror någonting och går och berättar om det som fakta.

Kärlek är… Det finaste som finns.

Någonstans, tänker någon… fan vet jag?

Jag kommer alltid att vara… mig själv.

Jag är hemligt förälskad i… Ehh..

Sist jag grät var… häromdagen.

Min mobiltelefon är… en Iphone 4. Bäst.

http://media.gdgt.com/img/product/23/iag/iphone-4-23yt-460.jpg

När jag vaknar på morgonen… Så klär jag på mig och går.

Just nu tänker jag på… Vad jag ska göra idag.

Bebisar är… Underbara.

Homosexuella är… De är som alla andra?

Blondinbella är… ganska dryg i verkligheten. I´ve met her.

Ikväll ska jag… Sova.

I morgon kommer jag… gå i skolan och träna.

Jag vill verkligen… fixa håret, köpa en klänning och ha en oberoende inkomst.


[Translate]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0