Duktig chey

Känner mig så jävla duktig.
Gjorde klart presentationen och bildanalysen igår, skrev båda proven idag och det gick skit bra, svarade utförligt på samtliga frågor.
Har skrivit ut mina betyg och är rätt nöjd, plus att det kommer tillkomma minst 3 MVG till som inte är satta än.
Arbetsintervju i morgon.

Grekland om 17 dagar.
Studenten om 1,5 vecka.


Och nu ska jag försöka ta tag i kaoset som är i mitt rum.
Önskar att min baby K var här och hjälpte till, haha. Då går det snabbare + att han bidrar till stöket.
Nåväl..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0