Sista veckan av mitt liv som gymnasiestudent

Okej, död åt mitt liv just nu. På riktigt.
Ångesten är ett faktum.

Idag:
- Fystester.
- Avgöra om jag ska behålla studentklänningen.
- Städa mitt rum. (leta reda på ett presentkort....)

Onsdag:
- Jobba fram till 16.
- Åka och träna i Tullinge.
- Avsluta kvällen med Kalle + kompisar i Tullinge.

Torsdag:

- Skola (?)
- Studentmiddag.
- Åka och köpa skor om jag hittar presentkortet.
- Banken?

Fredag:
- Skola, utspark från Xenter..
- Ev. leta skor.
- Planera studentmottagningen.
- Banken?

Lördag:
- Träna i Åkeshov.
- Måla plankor.
- Planera studenten.

Söndag:
- Exakt en vecka tills vi åker till Grekland.
- Sova tidigt, göra i ordning det sista inför studenten på MÅNDAG FFS!




Såhär såg det ut förra året när folk tog studenten från Tumbagymnasium.
Spola fram så kommer ljudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0