Tömmer skallen

Det är fan ett heltids jobb att sitta och söka jobb..
Knaas.

Ska slutföra städningen här hemma innan min prinsiprinsi kommer.

Sen i kväll blir det studentskiva med större delen av mitt hockeylag. Ska bli hur trevlig som helst.
Dock är jag fattig chey så det är inget total röj inplanerat precis. Måste ha jobb.. måste ha jobb..

Fick en tid för utvecklingsamtal i skolan på sämsta tiden. 1,5 timme innan vi ens börjar skolan.
Hur kan det ens vara okej?

31 dagar kvar till Rhodos och värmen. Längtar gaaalet.
Jäkla skit väder vi har här i Stockholms regionen just nu.

Har fixat vääärldens mest genomtänkta present till Kalle också. (hoppas att han också tycker det..)
Vet inte om jag vill ge han den när vi har 11 månader på fredag eller om jag ska vänta tills den 21:a då det gått ett HELT ÅR sen första gången vi träffades. Jobbigt beslut liksom, höhö.


http://weeswaakzaam.punt.nl/upload/upload2/rhodos-rhodos_stad.JPG
Värme, värme, värme, värme.. Ja tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0