Julklappar inslagna

Första julklapparna inslagna, årets adventsljustake kirrad för totalt 160:- och inhandlat fina ljustakar och stickpinnar på second hand. As nöjd chey! Hörde jag bra tidplanering?

Beställde hem julklappspapper för några dagar sen (som inte kommit än) och så hittade jag ett jätte fint silvrigt idag för 12:- så kunde inte låta bli att köpa det. Upptäckte dock just att jag redan hade en oöppnad rulle med guldpapper här hemma, haha. Aja, går åt.
Älskar att lägga tid och omsorg på att slå in julklappar.

Ska städa här hemma och sådär sen får vi se om jag åker och tränar eller hur det blir, har ju varit sjuk..

Nåväl. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0