Sticka

Vill bli PRO på att sticka. Måste bara investera i massa garn...
Köpte stickor på second hand för 5:- häromdagen, haha.
Har hittat en as bra sida på nätet där de visar olika sticktekniker.
Hahaha.
PRO = Proffs.
PRO = Pensionärernas Rättsorganisation.

Typ skalar som dessa vill jag kunna göra... en vacker dag..

http://garnstudio.com/drops/mag/125/3/3-2.jpg
bildkälla.


Innan jag dör ska jag föresten ha sett Beyonce live.
Världens sexigaste kvinna.


Nu ska jag snart återgå till att sätta ihop IKEA saker till mitt kök i mitt lilla hus
. BILDER kommer när saker och ting är mer på plats. Nu är el och golvvärme fungerade i alla fall, tack vare min fina elektriker-pojkvän.

Grattis till pappi på farsdag föresten.
Fick en blombukett, godis och ett iphoneskal, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0