är på jobbet

Barnen har vila, jag klipper ut kort och suger in lugnet Enya levererar.
Träning ikväll. egentligen vet jag inte om jag är tillräckligt frisk då jag hade as ont i halsen i måndags och fryser och snorar idag. Nåväl..

Gick upp 05:45 i morse och för någon ovan som mig var det en grov kamp att lämna min varma mjuka säng för att spendera 1,5 h i kollektivtrafiken.
U s h!

Självklart var tåget inställt också.

Får se om jag hinner till träningen. SL har ju en tendens att inte palla trycket vid lägre grader.

Nåväl. Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0