Brain Boogie

Trött chey.

Eventet/showen igår, Brain Boogie, var helt klart intressant. Dock tror jag att den kanske är mer för den lite äldre publiken, även om jag helt klart kunde uppskatta den som ung också.
Skrattade högt många gånger åt de sjuka saker de fick människor från publiken att göra uppe på scen.

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTP-2Z2n_s0w5GH7itY_nUc7ooqmRWffw919cCVWmzaTJUSTy8q
bildkälla

Om det finns någon som är intresserad så kan ni få rabatt genom att uppge namnet på min blogg.
För att boka biljetter med rabatten
: Ring biljettkassan på Scalateatern på 08 - 14 35 75 (öppettider tis-fre kl 12-18) och uppge (jenipen.blogg.se) för att boka till priset 260 kr (ordinarie pris 360 kr). Nice huh?


Aja, hemma från träningen.
Ska ta mig ett stort glas blåbärssoppa och sen dyka ned i badet. Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0