ögonbryn

http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/blogimages/originals/82518.png


Gick in på bloggportalen och fann denna gamla bild på mig. Nice.
Snygga ögonbryn hade jag i alla fall. Råkade fucka upp mitt ena i förrgår när jag noppade haha.

Det är ju en trend att ha lite bredare målade ögonbryn nu. Men allvarligt, tycker inte det är fint alls.
Och även om jag känner/vet snygga tjejer som hakat på detta tycker jag att dessa brudar är ÄNNU snyggare med omålade.
Enda gången jag i mitt inre kan tänka mig att leva med det med inre harmoni är om människan har ganska mörk hår.
Det är sååå fult med ljust hår och jätte tjocka mörka ögonbryn.

http://static.devote.se/gallery/big/20090612/5e7cd5731815da06161cffd890fbe557.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0