Senaste timmarnas tankar

*Vad fan gör 1 miljon människor på IKEA en tisdag kl 14?*

*En tant gråter bredvid mig på väntestolarna på banken, huh?*


*Åh! Kuddar för 12:-, jag plockar på mig 4st som en invandrar familj vid extra pris*.

*Wordfeud handlar egentligen nästan bara om tur, i alla fall i läget "random".
Och folk tror de är fett intelligenta om de får massor av poäng. Haha. *




*Det finns såå många söta barnsaker på IKEA. Tror jag ska ta den där..
.. eller den där kanske.. Nej just det. Jag har inga barn!!*



Tjejen i kassan: Har du medlemskort?
Jag: Nej. Jag gick med för några dagar sen, blev fick veta att man tills kortet kom kunde hämta ett tillfälligt i entrén.
När jag kom till entrén idag fungerade inte automaten, men tjejen där sa att det finns fler i varuhuset. Jag har gått runt i hela varuhuset och inte sett en enda, så NEJ jag har inget medlemskort.

Hahaha. Intensiv-chey.



För övrigt så har de nu börjat total exponera julsaker på IKEA.
Och folk tyckte jag överdrev när jag skrev julklappsliste förra veckan. Jag är ju minst sagt rätt i tiden uppenbarligen.



Kommentarer
Postat av: Ellen

2011-10-11 @ 22:10:11
URL: http://ellenjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0