Som julafton

Idag är första dagen då jag mår liite bättre faktiskt.
Vaknade och kände mig inte full lika äcklig och trött som tidigare dagar. S k ö n t.

Bestämde mig för att få lite frisk luft så jag gick ner till posten ca 1 km och hämtade ut ett paket jag beställde från nelly häromdagen.
Blir att returnera några varor då de satt konstigt, men en jacka, ett par jeans och ev ett par skor tänker jag behålla.
Har tröttnat på din vinterjacka lite då den är stor och bökig + att jag haft den i några år nu så har tröttnat lite.
Dock är den nya inte fullt lika varm, så när Sverige erbjuder polarisklimat i vinter kommer jag ändå använda min gamla.
http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/631322-0014?$Product_img$http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/427783-0099?$productoverwiev2_2$http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/203214-0014?$productoverwiev2_2$
Passade även på att köpa jordgubbar, banan, kiwi och vindruvor på Ica så ska göra mig en fruktsallad hade jag tänkt. I hopp om att få i mig lite bra vitaminer också.

Fina Izza frågade om jag ville komma in på chokladprovning i stan. Sådant gör en ännu lyckligare över att inte vara helt frisk.

Fick för övrigt äntligen hem de produkter jag ska recensera för Yves Rocher. De valde ju ut 50 st som skulle få prova en massa produkter. Det tar jag dock i ett nytt inlägg!

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0