Sugen på att julinreda

Hittade kött'tanade växter, kaktus, toaborsthållare och en tomte och lite annat idag, haha. Dock inte det vi skulle.
Börjar bli sugen på att julinreda också.
Det är så himla mysigt med färgerna, ljusen och musiken. Skiter i julklapparna, inredningen, bakandet, pysslandet och känslan är det bästa!

Till skillnad från min mor som gillar att överdosera 100 olika teman vill jag ha ganska stilrent omkring mig med få vackra saker istället.
Ska bli såå mysigt att få inreda mitt egna lilla hus nu till jul.

http://alisagonzalez.se/wp-content/uploads/2009/11/DXL790_66474_D0042_47_0747-horz-vert.jpg
bildkälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0