Svar på en fråga



Svar:
Det beror på hur man ser saken. Haha.
Vi håller på att bygga ett mindre hus (som en liten etta) på min familjs tomt där jag ska flytta in och bo tills jag pluggat klart och flyttar hemifrån. Men det är jag som fått bestämma nästan all inredning, färger etc. Jätte roligt och jag verkligen fått upp ögonen för det här med inredning. Det är trots allt jätte roligt att skapa en helhet, även om det är mycket saker att tänka på.

Så ja, jag ska flytta, ca 15 m från mitt nuvarande "flickrum". Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0