Gnäll

Ibland stör jag på mig på konstiga saker.


- Jag blir irriterad när det är "halv" gammal och dålig musik på ishockeymatcher.
Dvs inte det nyaste och inte heller gamla klassiker. Utan några månader gamla låtar man
nyligen spelat 10000 ggr och tröttnat på. Blir även irriterad om det är samma typ av musik hela matchen. Haha. Sjukt kanske.

- Jag blir sur när folk sätter sig på yttersätet när man åker buss, så är innersätet tomt, men man kommer ändå inte in dit
eftersom att människan sitter i vägen. Eller när de lägger sin typ H&M påse alá minimum size och i sitt inre försöker dämpa sitt samvete med att påsen är för jobbig att ha i knäet.

- Att SL höjer priserna och kort därefter fuckar hela systemet ur.
Känns bra att när jag för första gången betalar mitt eget SL kort får jag valuta för pengarna.
Att jag får mindre lön för att jag kommer försent till jobbet, vilket gör kortet ännu dyrare i det perspektivet ger en ro i själen.


Haha, glitterkornet vid ögat. <3 Haha.

Nåväl.
Slut på gnäll.

Ska på show/event med Kallis i kväll. Ska bli intressant. Tar med mig kameran och åker in nu.

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0