Ingen utbildning

Ligger och kollar på olika utbildningar.
Men det är så hiimla svårt. Känns som utbildningen jag fick på gymnasiet är minst sagt otillräcklig.  Något jag inte direkt
tänkte på när jag var 15 år och valde. Sjukt att ett sådant val får påverka mig fortfarande när jag är 19 år och ska fylla 20.

Är det någon som vet om man kan gå till någon SYV gratis föresten?

Vet inte ens vad jag vill jobba med.
Egentligen något kreativt där man får träffa människor. Sådant älskar jag.
Men ah. Ångest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0