Hemma idag

Hostade gaalet i morse så ringde och sjukanmälde mig. Sämst. Hade behövt pengarna och hade tänkt träffa Aspe efter jobbet.
Men är lika bra att stanna hemma och ta det lugnt så jag inte åker på något långvarigt igen.
Orkar inte vara sjuk.

Ligger hemma och dricker blåbärssoppa och tittar på pyssel och julklappar.
I år tänker jag vara klar med allt tidigt.
Planerar vem som ska få vad, och kikar på fint presentpapper etc.
Hade även tänkt skicka julkort i år, för första gången någonsin. Om jag hinner.
Jag Ä L S K A R egentligen att pyssla, dekor baka, måla, knåpa etc. Hade det inte varit att jag har så mycket
för mig hade jag gjort det oftare. När jag flyttar hemifrån ska jag uttrycka min kreativitet i tavlor och inredning har jag tänkt.
Dock gillar jag att ha det rent och minimalistiskt omkring mig så vette fan hur jag ska få det att gå ihop, haha.


Idag har jag föresten namnsdag. Så grattis till alla Jennifer och Jenny idag!
Kalle och jag har spenderat 16 månader tillsammans.
Tiden går fort. Även om 1 år och 4 månader låter fett fjantigt. 7,6 % av mitt liv.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/315060_10150322097369067_667149066_8043015_110768345_n.jpg

Kommentarer
Postat av: Koski

2011-10-07 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0