Av 3000 blev jag en av de 50




Kommer ni ihåg annonsen på blogg.se´s framsida om att bli recensent för Yves Rochers skönhetsprodukter?
Jag anmälde mitt intresse och tog nyss emot detta mail. As glad chey.

Av 3000 blev jag en av de 50 som får prova produkterna. Känns som att ha vunnit något, samtidigt som båda parterna vinner på det.
Ska bli hur kul som helst i alla fall.

För er som inte vet vad Yves Rocher är för något, kan ni kika på hemsidan här.

Jag har en personlig favorit hos dem som jag använder dagligen och det är deras puder. Är inne på min andra.
Så det är något jag kan rekommendera. Det är inte särskilt dyrt heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0