Inredning och hosta

Då jag är värre sjuk idag än igår har jag bara legat hemma och hostat som fan och varit på Vårdcentralen idag. Har hunnit med att kolla jobb på arbetsförmedlingen och en massa inredning.

Det är så invecklade kompentenser arbetsgivarna söker idag. De kan söka saker som kräver flera olika utbildningar och som inte nödvändigtvis alls har med varandra att göra.
"Finsk talande kvinna med kockutbildning, kunskaper i it-programering och med läkarexamen."

Nåväl.

http://www.inreda.com/images/vit-svart-svensk-a2.JPG



en av många fina ider på inreda.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0