Välkomna (igen), nya och gamla läsare

Hej allihopa,

För er som läst min blogg tidigare, men slutade för att uppdateringen minst sagt blivit gles, välkomna tillbaka.
För er som aldrig sett min blogg innan, VÄLKOMNA till min värld.

Jag är 20, bor i Bromma, Stockholm, flyttade hit i våras från en annan stockholms förort och stormtrivs.
Jag bor tillsammans med min manliga hälft Kalle, vi har varit tillsammans sen sommaren 2010.
När jag inte bloggar går jag ned på gymmet, lagar god mat, arbetar på förskola/skola, gör smycken, målar eller möblerar om hemma.

Andledningen till att jag avrundade mitt bloggande tidigare berodde främst på vår flytt och därmed försvann vår tidigare tillgång till bredband, dels för att min älskade Macbooks batteri har sagt tack och adjö till livet, men även främst för att jag kände att jag hellre ville uppleva de fantastiska stunderna av mitt liv, istället för att dokumentera dem.

Nu har jag i alla fall fått tillbaka suget lite och vill ge det ett nytt försök, samtidigt som jag vill påbörja försäljningen av skyddsänglar/smycken här på bloggen. Mer om det kommer.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559073_10150951349299067_1728616592_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/582015_10150945146709067_672474098_n.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0