Foton från svansjön


Jag körde på röda läppar och naturliga lockar då det mys-snöade ute så håret ändå blev fuktigt.
Upptäckte dock efter denna bild att jag hade fått rött läppstift på hakan, som  ni ser haha. Faaail.


Det var första gången jag var på Dansenshus, och försökta gången jag var på dans i överhuvudtaget på en riktig föreställning liksom.  Intressant uttryckssätt och kul show. Bra genomtänkt scenografi och koregrafi.
Gillar man dans eller kulturella saker i allmänhet så är den helt klart sevärd.
 Man fick inte fota eller filma där inne därför nästan inga bilder.
 
Något annat kulturellt som är sevärt är utställningen på kulturhuset "A day in world" som visas just nu. Där har folk från hela världen fått skicka in sina bilder.  Var där med fina Izabelle förra veckan.
 
 
Pusspåer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0