I lOVE housemusic

 
 
David Guetta och Swedish House Mafia, 4 musikproducerande housegudar.
Första gången i mitt liv endorfiner rusar av musik. 
 
Kirrade biljetter till Summerburst Stockholm i sommar tidigare i höstas.
Dock är jag jävligt sne över att Göteborg får Guetta.
Hardwell kommer till Stockholm också. Här är den enda låten jag direkt gillar med han.
 
Har ju varit på Summerburst i Stockholm sen det startade för 2 år sedan.
Första året var GRYMT, Guetta maxade showen. Avicii var där, men han var inte ett namn då.
I år var Tiësto, Axwell+ Ingrosso the main thing. Tiësto var STÖÖÖRT bra.
 
Se inspelning från Summerburst här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0