Insändare då och nu

Btw. Jag skrev en arg insändare till Mitti Bromma för ett tag sen om att snöröjningen på vår gata var sämst.
Den kom med!
 Vart helt paff när jag öppnade tidningen och den var med som största insändaren på sida 2.
Har skrivit insändare 2 ggr i mitt liv och båda gångerna har de kommit med faktiskt!
Vet inte om det beror på att folk i största allmänhet inte skickar in sådant eller att de tyckte de var bra skrivet.
Haha.
Vill ni läsa hela klicka här.
 
 
Min första insändare: För lite mer än ett år sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0