Jag skäms

 width=
Vaknade upp, gick in på facebook och möttes av detta arga inlägg på "hästar finns inte"-facebook sidan.
Tänkte att stackars krake som tar deras sarkastiska sida så allvarligt. Men sen började jag läsa vad folk skrev och jag blev faktiskt skit arg!
 
Vuxna människor skriver saker som jag definitivt uppfattar som personliga påhopp. Och även om Olofs inlägg, i forumet han skrev det på, kanske var lite som att hälla bensin på elden, så tycker jag att detta är helt sinnessjukt.
 
Jag skäms över svenska follket, jag skäms över bristen på empati, på hur lätt vi gaddar i hop oss i något slags "vi mot dom".  Att gruppen började som en kul grej, att det blev en jätte hajp, att det är "på skoj" JA, VI FATTAR. Men denna vuxenmobbning är så jävla pinsam att jag hoppas att ni skäms ordentligt.
 
Lägger upp med bild och namn ocensurerat, självklart. Eftersom att detta är något dessa personer bör kunna stå för. Jag skäms i era vägnar.
 
Detta mina vänner, är bara några av alla kommentarer:


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0