Dessa bilder på pommesfrit

Jag blir så frusterad över folk som lägger upp bild på sin middag, (ser på istagram, twtter, bloggar, facebook) en köttbit, en klick bea, och så dessa förbannade kroketter eller köp-pommes-fritesen, och så skriver dem "lyx middag" eller "mm vad gott".
Som att jag ska sitta hemma, läsa detta och tänka nedrans att jag inte får den där goda middagen.
 
Har sedan jag flyttade hemifrån ätit köpes-pommes 1 gång på Kalles iniativ.Aldrig mer. För det är så jävla mjöligt och äckligt.
Smakar inte ett skit. Står hellre i en halvtimme och skalar potatis själv för att därefter fritera den hemma eller göra den i ugnen. För då smakar det åtminstone mat och inte mjöl. Så sluta skryt om era mjöl-potatis-grejer..
 
Är det bara jag som tycker dessa är att kasta pengarna i sjön smakmässigt?
 
 
http://static.hittarecept.se/image.php?src=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-UKC2lyiVgaw%2FTWLFYUY2ZcI%2FAAAAAAAACLQ%2FmOFvqOOGAyY%2Fs400%2FIMG_0173.JPG&width=220&height=150&crop=yes
Bildkälla.
 
 
Jävla i-lands problem detta alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0